Måndag

Måndag igen o usch vad jobbigt.. Betyder alltså att vi gick till 15.35 och sen fick jag skjuts hem av pappa och sen har jag bara slappat.. Farmor och farfar var också förbi en liten stund. Farmor hade typ haft sina vänner/tanter hemma hos sig idag och hade bjudit dom på mat och det blev mat över, så vi fick det.. x) hahha..  Sen ville hon ju kolla med mig om jag hade haft det kul i helgen, i sthlm och det hade jag ju.. :D

Ni vet väl att jag o pappa har crossar? iaf.. Pappa håller på att sälja sin cross och idag ska det komma hem en kille som ska kanske köpa den.. Tråkigt för jag vet att han älskar den och alla vill väl ha en sak som man brinner för? o det har ju han.. Men det kanske blir en ny lite närmare sommaren.. När vi har tid och pengar.. Jag skulle också vilja ha en ny cross.. Är nog förstor för min nu.. hmm. Vi har båda Honda för er som undrar.. x] Älskar  det verkligen men visar det nog inte så mycket för jag är ju tjej och sånt.. Ajah. pöööööws! <3



Hahha, där är jag.. Ful som vanligt men det är verkligen ASKUL att köra!! Fast man inte är direkt fin... :P Vill inte heller förstora den för då blir den ganska suddig.. men ni ser väl? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0