Torsdag

Följde med Linn till Cocktail igår.. Kul men kallt! Hoppas man får hänga med dit igen :P <3

Idag har det varit en ganska tråkig dag. Sov nästan på svenskan när Ms Mattson läste nga stycken ur "Den svarta Katten" som är ASTRÅKIG!! Handlar typ om en gubbe som har levt med djur i hela sitt liv och älskar dom jättemycket men sen tröttnar han eller blir typ irreterad på sin katt och fru så han mördar dom.. Helt galet.. -.- Sen läser Ms Mattson rättså långsamt så hela lektionen på ca 50min gick åt.. okey? Men det var faktiskt bra att hon läste för då behövde vi inte jobba.. :P ''/ Usch..

Nu väntar jag på att ma och pa ska komma hem så vi kan åka till Läkerol Arena och äta mat på resturangen där, med robbans familj.. Asså pa's jobbakompis.. elr nått.. :P Kanske blir kul. Har inte bestämt mig riktigt.. En sak vet jag att jag ska ha på mig ma's stora röda jacka så ingen känner igen mig. För i den drunknar jag nästan i. Blir nog lite pinsamt om jag träffar ngn där.. x] Asså vi blir typ 8 personer.. Så det är 4 vuxna och 4 barn.. Jag är äldst av barnen också.. ;o Brynäs kommer säkert också förlora för jag kommer ju vara där.. Dom förlorar jämt! När jag är med..

Näh, nu måste jag sluta. pusshej!




Är du snäller så kan du få...
Men är du stygger så får du gå!

<3

Kommentarer
Postat av: emelie

åh gumman! :( men det ordnar sig, jag lovar!<3 vi kan prata mer sen! <3333 älskdig!

2008-12-04 @ 16:41:43
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: emelie

aaa, hörde att hon också var sjuk. :/ men jag mår inte så dåligt nu, bakar kakor med mamma så jag är ganska pigg! :)<3

2008-12-05 @ 10:29:57
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: emelie

usch, var "den svarta katten" den där hemska som man fick läsa innan? :/ ms mattson måste väl ha gjort den ännnu tristare... x) <3

2008-12-05 @ 10:31:53
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gärna, :D :D <3333

2008-12-05 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0