Gah!

Shit, var inne på bloggen nyss och skrev ett inlägg och rätt som det var loggades jag ut... Då hade min hand liksom bara tagit datamusen och tryckte automatisk på logga ut. Knäppt! Ni fattar kanske inte men jag tänkte inte logga ut.. Bara fortsätta skriva på inlägget men.. ohh! Jag har blivit galen! hahhha..Handen bara tog musen och loggade ut mig.. ;o ''/

Idag slutade jag vid 12.15 och åt mat och sen tog jag bussen hem med Frida o Linn..Gick hem till mig och sen kommer jag inte ihåg..Men inget speciellt tror jag ;)

ojoj, snart slår klockan 16.00 och då har mamma lovat att vara hemma..För min morfar och Birgitta ska komma hem till oss på fika och fira mig och pappa , mest mig xP hahha :) skojja bara , :P Jag har liksom inte så himla bra kontakt med min morfar....

Nu har dom kommit..Mamma var inte hemma och jag stog och hållde på med ludde i några minuter när dom frågade om skolan, ridningen, djuren, bandyn, fotbollen...
Asså! Dom såg ju liksom att ludde var där och levde så dom behöver ju egentligen inte fråga mig nå mer om djuren.. men självklart gjorde dom det.. Pix, fåglarna.. ALLA! Dom jag har älskat så inihelvete skita mycket, som jag  ibland grinar och tänker på varje natt...Dom har ju alla dött..Hur djuren dog? va är det för fråga?
Sen var det ridningen...- Jaa, Jag rider i högbo och nej jag har inte tävlat på senaste tiden....
Bandyn har jag slutat med fast jag älskar att åka skridskor och spela men det vart för mycket..Och fotbollen var jag bara med på några träningar för jag gjorde hedda sällskap. Så självklart har jag inte spelat någon jävla match!.. Låt mig leva.. Låt mig bara få vara en vanlig 'nybliven' fjortonåring..
Jag visste att det har besöket med morfar och birgitta skulle bli så här eller jag hade faktiskt tänkt mig att allt skulle gå mycket bättre.. men nej.



Yey, är på lite bättre humör nu, för att jag skrev av mig allt.. Ska väl gå ner och ge dom en andra chans..Usch.. Vilken dag..

Kommentarer
Postat av: Diddi

Stackare! Jag fòrstèr precis vad du menar... Làr erkànna att idag àr nog den enda dagen jag inte ònskar jag var hemma hos er pè Jàrvstakroken....

2008-11-21 @ 17:13:31
Postat av: farmor

Tycker det känns tokigt att inte ha grattat Dig än ,men Du imorgon kommer vi.Kanske det blir lite väl bråkigt när vi är så många ,men alla vill ju så gärna komma när det är födelsedag.Nu tror jag det blir tufft för Alice, vi tittar på idol men nu är det nyheter.Kram

2008-11-21 @ 21:57:06
Postat av: tim

Haha låter lite schizo med att din hand bara tog musen och loggade ut!

2008-11-23 @ 15:28:54
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0