Go morron ^^

Go morron , har inte kunnat sovit i natt.. eller jag har vaknat lite då o då..Prickarna har börjat klia och jag håller på att bli galen..Blir också hemma idag. Jag hade svenskan hemma men det känns som om det är någonting som ska vara
 klart nästa vecka som ligger i skolan...ohh no!

Har inget att göra..Ena halvan av mig vill ut och röra på mig men den andra vill bara ligga still..Sen kan jag inte titta på någon film för jag har redan sett alla filmer vi har hemma..Kan dom också utantill! åhh..tråkigt..Jag skulle ha gått till skolan iallafall...Då skulle jag ha någonting att göra.. :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt, om du ska vara hemma nå mer kan jag komma över med mera filmer (A) <33 Vi saknar dej ;P

2008-11-07 @ 15:34:42
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0