Josefin Jansson fyller fjortis!!

Min lilla älskling som bodde på J-K 37 en gång i tiden fyller faktiskt år idag..Min Josse fyller år alltså idag den 13 November...Gumman..Jag önskade att det var som förut..När du bodde mittemot mig och ett hus ifrån Hedda..Värsta girlsen på gatan vi var... o när vi smög på daniel och alla andra...Kommer du ihåg när vi hoppade på din studsmatta med sockor och plastpåsar på fötterna? När vi sov i min lekstuga och när vi sov i tält? Våra bråk? Men vi blev ju vänner typ 5 minuter efter bråket? Brevet jag fick av dig efter ett bråk som det stog typ att bästa vänner ska man behålla för..Shitt! Jag kommer inte ihåg, men fint va det iaf!! <33 :(Vilka tider det var! Jag saknar dig skita mycket nu! Det känns som om vi bara glider ifrån varandra mer o mer för varje dag.. o jag saknar Hedda också..Gud gumman.. <333 :( Kan inte fatta att du liksom bor på söder i en lägenhet och inge mer i 37an..Jag saknar dig jätte mycket ska du veta!!! LOVE / Sofia









Kommentarer
Postat av: tim

haha ja det var ganska ofta ni har varit i luven på varandra, tjejerna på gatan,nästan varje gång man kom hem till er. men så var jag inte hos er så ofta då heller :)

2008-11-14 @ 11:20:46
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0