Mamma mia

Nu har allihopa åkt hem förutom Jesper o Kristoffer.. :)

Jag och mamma har gått med ludde runt kroken och när vi kom hem igen så gjorde vi snöänglar och sedan gick vi till baksidan och skrämde pappa, Alexander, Jesper och Kristoffer genom att knacka på rutan x] Pappa hoppade till mest xP 
Nu blir det väl film med familjen och vi ska försöka titta på Mamma mia men den är nedladdad så det funkar kanske inte.. Hoppas det funkar för vi har försökt förut att titta på en nedladdad film och det funkade inte men den här var bättre så det kanske funkar! För om det gör det så kommer jag att sjunga med i filmen och då får familjen helt enkelt hålla för öronen.. x]  Imorron blir det nog stan eller valbo för mig och mamma :) För idag fick jag present kort i valbo, hm och glitter.. Kul va?! :D 


Nu ropar mamma att den funkar! YEY !!!! :D <333333 Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att du fick en bra dag igår !

Om du vill, så kan du få min blogg, alltså designen för den har jag tröttnat på.. Puss!

2008-11-23 @ 16:00:44
URL: http://maeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0