Måndagen

Idag är jag glad.. Jag har upptäckt en grejj....Om ca 17 dagar fyller jag fjortis, alltså den 20 November!! :) Jihhoe..

Fast det känns som om man är fjorton och blir snart femton men egentligen är jag fortfarande 13!? Värsta knäppt! Va liten jag är.. :'P <3

Så idag har det varit skola.. trööök.. Jobbigt och jag har varit trött hela dagen.. Mamma väckte mig ca 06.15 och jag var helt död! Usch va trött jag var men med ett leende hela dan överlevde jag. Vi hade trök lektioner och gympan jag hade satt fram emot var inte så jätte kul som jag trodde men kul.. Slutade 15.35 och jag sega mkt i omklädningsrummet för mamma skulle hämta mig och sen skulle vi ner till stan och sen till tröök tandläkaren!! Sen hem, tv,(under tiden upptäckte jag att en 'brackets' ( sak på tandställningen) var lös!) , mat och sen nu.. Datan och läxor.. x'D

Har liksom bestämt mig att skriva så mkt som jag kan och vill på min blogg nu.. Jag vill också att den ska bli finare och så... Det kommer bli fler inlägg inom kort! o Snälla kommentera! <33 :'D

Kommentarer
Postat av: tim

Fjortis! Vad önskar du dej då?

2008-11-03 @ 19:38:59
URL: http://timmelim.blogg.se/
Postat av: tim

"Många är aldrig riktigt jämnåriga med sig själva".

Källa: Tove Ditlevsen

2008-11-04 @ 10:35:24
URL: http://timmelim.blogg.se/
Postat av: yvonne

Jag vet inte om Du gillar att jag läser din blogg ,men det är faktiskt otroligt intressant vad bra Ni ungdomar behärskar språket,det gjorde inte vi i er ålder .Kanske är det bra ändå att vi som är "lite äldre " lär oss förstå hur Er vardag ser ut.Jag känner en så otrolig lyckokänsla bara av att läsa om ER ungdomar för att inte tala om Era kramar det värmer i novemberkylan.Kram

2008-11-05 @ 12:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0