Nossleumas

Vill få en finare blogg nu, har tröttnat på designen och dom tråkiga på blommorna på headern..Vet typ 3 bloggar som har likadan design som jag har nu, så då ska jag nog försöka göra en egen..Som ingen annan har! :] yey! Men nu är jag trött så det får bli en annan gång ;) Det kommer mer bilder också, ;) 


Kollade på idol som vanligt men inte på hela.. Orkade typ inte..Ibland somnade jag i reklamerna och vaknade upp när det var typ dags för nästa reklam men alla var nog bra ;) Johan har jag tänkt på mycket, efter mitt förra inlägg jag skrev i fredags..(förra veckan) om johan.. Att han ska åka ut och blablabla.. Men han är bra det är bara vissa låtar han liksom suger på, men idag var han bra.. Han tappade bort sig men annars var det bra.. ;) Men Alice var absolut bäst och jag missade när Anna sjöng till sin bästa vän Sofia som Emelie skrev på sin blogg, att hon var bra och fint det var så började jag att nästan böla för att jag missade det men det kommer väl upp på youtube? x] Ska verkligen gå och lägga mig nu.. Är trött.. Justja! Jag ska ta fram min flaska som man har varmt vatten i och prova den som jag fick av min älsklings moster... JAA!! :D Hihi.. Den är jätte cool och svart, mjuk och lurvig.. Liksom hårig.. x) Take care / S


Kommentarer
Postat av: emelie

anna sjöng jättefint! sök inne på youtube... hade en klump i halsen efteråt! <3

2008-11-22 @ 16:17:13
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0