Söndag

Det har ju varit lov o så den här veckan... Jag har stannat hemma här i Gävle hela veckan förutom dom dagarna jag var i Borlänge med familjen.. Men annars har jag stannat här hemma. Skjutit upp läxorna som jag hade nu under lovet som är till nästa vecka(när skolan börjar) Jag gjorde dom i fredags och idag.. Fatta va jobbigt! Jag skulle ha gjort dom i början! Men men.. ett misstag som jag då har lärt mig.. Skjut aldrig upp saker, gör dom direkt! Ajah.. ''/ Precis som Ms Mcgowne(engelska läraren) sa till klassen att vi skulle typ akta oss så vi inte skulle skjuta upp läxor o så till söndags kvällen.. x'D HAHAHAHA ^^

SOFIA! lyssna och agera din lilla skit! / fideli(mig själv)

Så idag har det blivit lite plugg och sen tjata mamma på mig att jag måste hitta ett par skor till vintern och som jag ska ha på mig till skolan o så... Jag trodde jag hade skor som räckte men NEJ! Hade bara mina lakost skor som var trasiga och jätte skitiga.. Mina älsklingar <3 men som tjatmamman sa, jag var tvungen att hitta ett par skor lr mer att använda ist för mina lakostisar.. Men jag orkade inte åka och leta för jag var inte på ett jätte bra humör men.. xP Åkte till alla affärer vi visste om i både valbo och stan och på Stadium hittade vi två par skor.. Gissa vad det var för slags skor? Ett par mjuuukisar som var varma som man han ha i vinter och ett par... Jooh.. Lakost x] Asså köper typ jämt sånna skor nu för tiden! vrf? ;o <3 Sen fikade vi på Waynes Coffe.. mysigt och som vanligt satt vi på våran vanliga plats. Hur vanligt är det?
Ahh och som vanligt var det fullproppat med folk där och när vi skulle gå ut därifrån kom det en tant som knuffade undan mig och sprang mot vårat bord som vi hade lämnat.. Asså det är kul o så att tanter orkar vara ute och så men det där var nog en 'lite' annorlunda tant.. som knuffas! Hahha.. men på mig! wtf! Tanter måste ta det lugnt elr så ska dom låsas in.. Dom är ju farliga.. 

Ska inte säga en ålder på tanten men hon var mkt äldre än min farmor.. xD  <3

Så nu sitter jag här och lyssnar på rix fm webbradio och det är en musik som jag inte vet vad den heter men rättså bra :)

Imorron blire gympa som är favvoämnet.. Vi ska åka rullstol och ngr andra handikapps övningar.. Det kommer att bli skojj.. Sen tandläkaren och sen hem.. -.- tandläkaren igen! Det är så när man har tandställning.. 
 
Måste gå nu.. Mamma tjatar..kanske en tjat dag idag kanske? närå..har en snäll och söt mamma.. :'D <33


Ha det bra och tack för att du läste ända ner hit! tack o bock ^^ I


Kommentarer
Postat av: Tjat mamman;-P

Kul att vara omnämnd så mycket på bloggen nu! Undrar varför? Du vet att jag tjatar för att jag älskar Dig? Du är den bästaste dotter man kan ha!



Lov U skit unge!!! 17 dagar kvar... Fjortis!

2008-11-03 @ 13:41:31
Postat av: Diddi

gud vilken dryg mamma du har.... som tur àr har du ju en moster som gillar shopping ocksè....???

hur kommer det sig att du inte vela kòpa nya skor? Du har vàl inte lagt undan shopping kànslan? Eller spar du dig tills jag kommer??



LOVE YOU

2008-11-03 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0