Torsdag

Hej igen... Fortfarande ont.. :'( WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

Har fått konstiga prickar på magen och ett under ögat, bara så där! Jag vet att ngt är fel. har bett mamma eller pappa att söka upp en läkare på hälsocentralen eller nått..

Trött är jag också. Klockan är 07.15 och hela familjen är påväg till skola och jobb men inte jag. Ledig idag och sen ska det bli SPT möte med min mentor Mr Wynyard :) Han är rolig :P kl 11.10 tror jag :) men mötet kmr att gå fort.. Det är bara att säga att jag ska visa mig mer på lektionen och sen räcka upp handen... och lite fniss.... klart!
 
Sen är man ju väldigt ledsen för allt, det ni läser om mig och mina känslor och hur jag beter mig men det är bara så att det gör helvetesjävlapiss ont så förlåt..Allt går ut på er, mina kompisar och familj.. Jag är verkligen ledsen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0