Torsdag

Är liksom lite trött på typ allt..Hatar typ alla och allt just nu..Jag har bestämt mig att jag ska lägga mig tidigt idag.. eller okej då...Mamma och pappa har jag varit tasktiga emot så det blir straff som leder till natti natti tidigt..Om ca ngr timmar.. JAA! Jag skäms.. :(

Sitter iaf vid datan nu och letar lite information om mitt land som jag ska redovisa för klassen nästa vecka på måndag..-.- Har faktiskt hittat rättså mycket information nu, så  ska jag bara lägga in allt till en text och sen från texten skriver jag stödord.. Klart!

Sen hade familjen och jag kommit fram till att jag skulle göra middagen idag.. :(  men   Nää.. Så blev det inte..Jag orkade helt enkelt inte..Asså man blir så himla trött när man kommer hem från skolan..Skulle typ vilja lägga mig redan nu..Jag har jättemytcket enegi i skolan , är oftast glad och skämtar och skrattar men när man kommer hem blir man typ död...


Ojoj, ska logga ut nu och fortsätta med läxorna..Sen längtar jag tills det blir god natt för då tar jag fram min fantastiska braa bok som heter Syskonkärlek ! Är just nu på sidan 139 och jag fick den av mina snälla fastrar i söndags :) <3 tack <33



  <3 


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag mår också skit just nu, men det vänder säkert för oss båda om vi får sova lite. <3 Ska också gå och lägga mig tidigt ikväll. Och göra SO tills jag somnar! :) pusspuss från Emelie! <3<3 ^^

2008-11-13 @ 18:37:13
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: tim

Syskonkärlek är skit bra!

2008-11-14 @ 11:22:39
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0