Tralalalala

Har varit på SPT möte med mamma och pappa o med Wynyard såklart.. :')Det gick bra, orkar inte berätta så mkt men..men..

Efter det åkte jag o mamma till MAX och så åt vi en hamburgare som är så god där men jag som har ont i mina tänder och kan tydligen inte tugga som man ska.. så då vart det bara pommes och lökringar med Cola. MUMS!

Sitter nu framför datan och skriver på min blogg.. om ni inte har fattat det än.. -.- kul? NEJ.. Har helvetesjävlapiss ont så då kan jag inte göra nått... eller..Ni fattar!! 

Inge bra på teve heller.. funderar på att gråta en skvätt...


HEJDÅ


Jusste! - Har läkartid kl 15.00 tror jag, så då ska en läkare titta på mig.. Hoppas det finns medicin elr nått som gör mig bättre.. Och ni.. Bara för jag jämt har ett leende på mina läppar behöver det inte bara vara för att jag är glad...Jag kanske har ett leende för jag vill alltid erat bästa och vill inte såra er för att jag själv mår jättedåligt. Snälla tänk på det.

                               <3





Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, gumman! <3

2008-11-06 @ 12:51:22
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0