Frågor och sen natti

Min "hemliga" last: Chips och choklad.
Jag vill krama: Min mormor som tyvärr inte finns i livet. Men jag skulle gärna vilja att hon kommer ner tillbaka. Till mig och alla andra som älskade henne. Annars kommer jag snart upp till henne... Hon var världensbästaste!
Framtidsdrömmar/drömjobb: Bli rik och inte jobba alls! Annars i ngn butik kanske.
Bästa resa: Italien. Alla gånger. Kanske första gången jag åkte ner med mamma en påsk. ;)<3
Då får jag vara mig själv: När jag rider eller läser någon bra bok. Alldeles ensam och tyst omkring mig.
Dold talang: Det har jag nog inte. Fast om jag hade så skulle jag ju vara tyst för det är ju då en dold talang. ;)
Ambition: Att ta över världen. typ.
Hoppas på: Våren är ju här redan, så jag hoppas väl på att sommarn ska komma! Så fort som möjligt vore bra.
Funderar över: Hur min framtid kommer se ut om några år. Jobb? Kille? Barn?

Stolt över:
Inte mig själv iallafall..
Blir glad av: Choklad.. Hehe..
Om jag känner mig ledsen: Stänger jag in mig i ett rum och bara sitter.
Motto: Det ända jag har i huvudet är; glöm dina beskymmer, imorgon kommer nya. (Eftersom jag tittade på AA nyss.)
Längtar till: Sommaren. Havet och stränderna! ;)
Skrattar till: Allt. Jag och min humor..
Dansar till: Dansband. Nej jag skojjade! x) Men jag får väl säga till bra musik..

Favorit tv-program:
Wohoo.. Många; Desperate housewives, grey's anathomy,  one three hill, gossip girl, wipeoute, andra avenyn.
Favoritfilm: Just nu är det Twilight jag tycker mest om men det finns ju massor!
Bästa med livet: Vännerna och familjen. Och känslan man har när man är i stallet.
Bästa köp: Svårt. Men den här veckan är det den väskan jag köpte idag. Hahha.
Sämsta köp: Det är väl ngt man har köpt och sedan sett samma (sak) för billigare.. Jag är en riktig spara!
Sexigt:
Vilja. 
Idol/förebild: Hm.
Favoritcitat: Men tror du jag kan det eller?
Vill hångla med: Ingen just nu.
Vad gör du på söndagar: Ignorerar dem..

Älsklingsdryck:
Vatten.
Favoritklädesplagg: Tights/leggings.
Favoritgodis: Chips och choklad.
Om jag vann en miljon: Skulle jag föst shoppa inihelsike.. Sen skulle jag spara dom.
Jag vägrar: Att gå in på google och söka på orm..
Jag gör alltid: Sover.
Vill resa till: Italien. Men också ngn annanstans.
Smultronställe: Har faktiskt många, men stugan i Hedesunda är ett av dem. ;)

Det stör mig:
Oärlighet.
Sämsta ovanan: Sitter på mina händer så dom blir helt.. ja..
Blir generad av: Komplimanger.
Samlar på: Påsar, papper och plast. Dammråtter också..
Är en jäkel på: Att prata men kommer aldrig fram till det jag skulle egentligen säga. När jag väl pratar förstås. Så människorna går väl därifrån när jag öppnar käften.
Är rädd för: Ormar, ormar och ormar..
Jag skulle aldrig: Åka frittfall eller klappa en orm.(har gjort men aldirg mer!)
Största svaghet: Att folk kollar in i ens ögon och pratar, då känner jag att jag bara vill bort ifrån dem. Man vet inte vart man ska titta. Om någon förstår mig..

Kommentarer
Postat av: Yees

mmm visst blir man glad av choklad.

Glad påsk

2009-04-04 @ 07:51:37
URL: http://somsandras.blogg.se/
Postat av: Krille

"Hoppas på: Våren är ju här redan, så jag hoppas väl på att sommarn ska komma! Så fort som möjligt vore bra." FÅr jag säga mitt så måste jag säga att våren är bäst för dte är så himla skönt att vakna upp med solen strålande mellan persiennerna och det är ljust när man åker till jobbet och även när man kommer hem, det är inte halt på vägarna, det är inte blött på trottoarerna, man tror man börjar få färg i ansiktet om man sitter tillräckligt länge i solen men det är så skönt att bara sätta sig på en bänk i boulognern och bara sitta.. Testa det och tänk sedan över vilken årstid som är bäst.. Jag har iaf min klart för mig;D ha det bra kussen!!

2009-04-04 @ 10:47:33
Postat av: Krille

PS. Jag kan gå i god för det där med choklad och chips för jag har sett vad du kan åstadkomma en fredag kväll;)

2009-04-04 @ 10:48:58
Postat av: linn

Haha, orkar inte läsa allt.. :)

Behöver man göra omprov i det tror du, kanske man måste.. :/ Åhh, nu är det två läxförhör jag inte har klarat plus engelska i hela engelska skolan historien :P

2009-04-04 @ 15:42:25
Postat av: emelie

Hahahahhhaaaa, vi kan ta över världen tillsammans, duu! :D <3

Och du skrattar åt: Emelie när hon är ful och gör bort sig, som t.ex när hon tappar mackor och sånt.. :D

2009-04-10 @ 11:39:02
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0