Ge mig prao

Nu har släkten varit hemma hos oss och firat Alexander som fyller 11 år idag. Det serverades tårta, marrängsvich(stavningen?), chokladbollar, ballerina, smörgåstårta och massa andra saker. Så nu är jag proppmätt! Jag kanske ska ta och rulla in i mitt rum och krypa till kojs. Jag har inte sovit så bra inatt. Mina grannar hade fest och det var dunk musik nästan hela natten. Så jag har vaknat flera gånger. Fatta vad drygt, och sen så går jag upp ganska tidigt. Jag går upp klockan 6.00 varje morgon. Menmen. 

PRAO - Igår(torsdag) var jag och Linn ner på stan och kollade runt på olika platser efter prao. Hittade ingen! Idag försökte jag på plantagen. Pratade först med en supergullig tjej och det lät som på henne att jag skulle få praoa där men när jag fick chefens mobilnummer och ringde henne så sa hon att det redan var en tjej som skulle komma den veckan. SKIT APA! Menmen. Jag ska till valbo imorgon med Maria och faster Eva så då kan jag ju fråga någon där ute. Men dom tar väl inte in någon där heller. Annars ska jag fråga på Barnenshus också. Det verkar ganska kul att jobba där iallafall.
Nu vart jag förbannad. Jävla prao!



Kommentarer
Postat av: Linn

Gud vad gott med sån där gottgott :D<3

2009-04-27 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0