Ska strax ut till solen

Senare idag ska jag och ett antal till kolla på min skolas lilla Eurovision. Två killar i min klass(Ante och Daniel) ska vara med ikväll. Dom sjunger på både franska och spanska. Vilket ska blir väldigt roligt att se! Jag kan försöka knäppa kort med min usla mobilkamera för min vanliga kamera är lite knäpp..

Den här veckan har vi haft en 'temavecka' som handlar om tonårsliv. På son i tisdags pratade vi om grupptryck. Vi gjorde en övning där vi i små grupper skulle skriva en kort pjäs där en blir utsatt för grupptryck. Min grupp hade om alkohol. Det var ganska roligt att se dom andras pjäser.  Alex spelade sin karaktär ungefär så här;  

Nästan precis som 'Rihanna'



Idag trotsade jag min rädsla. Jag knäppte kort på en orm..? Den var helt mosad och uscha!  Ni vet ju Fredrik Praesto, som är bl.a hypnotisör. Jag tror att jag kanske skulle kunna ringa honom så han kan hypnotisera bort min rädsla för ormar! Så äckligt! FYYY USCHA!


I sommar Diddi. I sommar får vi nog bara hoppa studsmatta, inte någon springning i skog eller på vägen. Usch. Jag hatar när dom 'krälar' eller bara ligger där och är.. mosad.


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHA, KLOCKRENT! Precis sådär gjorde Alex :D

Och YEEY på att du har börjat skriva igen! <3

2009-04-17 @ 20:32:25
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Yess

Härligt att du trotsade din rädsla :>

2009-04-18 @ 17:07:09
URL: http://somsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0