5 Augusti

Idag har jag varit  ute i solen hela dagen, som alla andra skulle jag tro.. Igår hade jag fullt upp med att göra fint i min garderob, jag har packat ner kläder i lådor, galjat och kastat en massa. Vi får se om jag åker till Ikea imorgon, för jag behöver fler lådor och ett skoskåp.. Skoskåpet är tydligen väldigt populär, för den har inte funnits på lager i en vecka nu..

Nej, men nu ska jag göra mig klar för en långpromenad med luddarna.. ;)

TRONES Skoskåp
TRONES Skoskåp
















- Om 6 dagar kommer jag stå på Arlanda och krama om min kära Diddi, hur underbart är inte det?? :D<3


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Du!

Håll koll på ikea.se så vi inte åker ut i onödan. Det blir så fint i ditt rum! du är så duktig! Skönt att du inte skrivit in om promenaden i går... alla bussar du vet;)

Puss och Kram hela dan från mamma

2009-08-06 @ 07:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0