Sjuk

Jag har drabbats av en fruktansvärd förkylning! Det började i lördags, då jag fick ont i halsen och på natten hade jag frossa och feber. Nu är jag bara jätteförkyld. Det är typiskt det där, när man har många planer så blir man sjuk.  Men jag blir frisk snart, jag vill ju inte vara sjuk den sista veckan på sommarlovet..!

I lördags var ju ju i stugan. Vi firade Natalie som fyller 20 nästa månad, för hon är i tyskland då. Och igår var vi ett gäng på brämmen. Med en påse full av halstabletter överlevde jag.. Imorgon hoppas jag på att friskna till, för senare på kvällen ska vi hämta diddi denunderbara på arlanda!! <3


Jag skulle kunna lägga upp lite bilder från helge, men jag är för slut för det.. Dem kanske kommer upp någon annan dag.

- Nu kom visst farmor och farfar.. puss och hej leverpastej!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0