Ingen rubrik

Fan. Jag råkade trycka på någon knapp och allt jag hade skrivit bara försvann. Fan.
Iallafall, jag fick rida Hellen, som är en sprallig häst som är rädd för typ allt! Men jag tycker det ändå gick bra idag.

Imorgon måste jag åka ner på stan, fast jag inte vill. Jag har en julklapp kvar och jag vill inte vara så sen ute som att köpa den dagen innan julafton! Men det blir inte en sån lång stund, tänkte åka en halvtimme innan jag ska möta upp Diddi. Tror det räcker. Några har frågat mig om hon verkligen heter så, men nej det gör hon inte. När min kusin var liten så kallade han henne bara för Diddi istället för hennes riktiga namn och sedan dess har nästan vi alla kallat henne för Diddi. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0