Det kliar i fingrarna..

Det var en tung dag igår, helt plötsligt sa jag dumma saker till människorna omkring mig och grinade på so lektionen när vi pratade om när Pearl Harbour bombades av Japan den 7 December...  Men det var nog ingen som märkte det, hehe.. Man behöver inte förstå vad jag skriver om just nu för jag vill helst inte att någon lägger sig i, jag.. måste.. bara.. skriva.. av..mig!

Iallafall. Idag då? Vad hände idag? Skolan var precis som vanligt, tråkig och seg. När jag kom hem så började jag med att plugga till matteprovet som vi har till imorgon, men råkade fastna framför One Tree Hill och sen Disney Channel. Hahaha. <3

Jusste, fick hem VR idag. Om jag inte har sagt det förut så älskar jag den tidningen, speciellt krysset! Veckorevyn är det bästa som finns, eller nej. Reta småbrorsor är det bästa som finns. Sen kommer VR!

Nu måste jag fortsätta med matten, bye.


Green Math is what..? FUN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0