Ingen rubrik

Igår efter skolan skulle jag ner på stan med några vänner men Camilla smsa och frågade om jag kunde ta Wilma, så då jag sprang till bussen och när jag skulle ta upp pengar fanns inte plånboken i väskan. Jag hade glömt den i skolan.. -.- Jag ringde mamma och frågade om hon hade tid att hämta mig och det hade hon, jag ville hem så fort som möjligt så jag skulle hinna rida och cykla till stallet innan det vart mörkt.. Jag red ut med Moa och hennes häst Epos igår, vi skrittade en liten runda i Bomhus. Wilma var snäll, kanske lite surig men det är ju ston. 

När jag kom hem så var jag helt slut, när idol började så halvsov jag men jag lyckades iallafall hålla mig vaken för att se Calle och Erik sjunga sina låtar, tror jag. Mamma väckte mig sovandes på yantramattan bara några minuter innan dem skulle säga vem som vann hela idol-skiten men jag var helt stendöd så jag gick och la mig, med alla kläder på. Imorse när jag vaknade så det första jag gjorde var atyt ta reda på vem som vann idol och det var ju Erik! Det var bra, eftersom jag tycker han sjöng vinnarlåten bäst igår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0