Kopierat från Emelie som kopierat från Kenza!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hm, igår.. Kanske när mamma sa att vi skulle äta tacos?? x)

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov i min varma mjuka goa säng!(sover med två täcken - jag fryser ju såå)

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satte på tvn, tror jag..
Det sista du sa högt: 'Okej'

Det senaste någon sa till dig: 'Jag går ut med hundarna' ...Och sen var det något mer som jag inte riktigt kommer ihåg..

Vad har du druckit idag: Juice och cola.

Vad var det senaste du åt: Hehe, Aladdinchoklad.

Vad var det senaste du köpte: Två krukor och två plastblommor från blomsterlandet.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Blanco, VIT

Vad är det för väder hos dig nu: Skit kallt och en jäkla massa snö!

Godaste glassmaken: Choklad!! <3

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjaa... Asså jag tror man måste lära känna personen innan man bli förälskad i den. Hahah, om ni förstår vad jag menar!

Sover du tungt: Heh, oftast!

Drömmer du mardrömmar:
Förut gjorde jag det jätteofta, men nu drömmer jag bara knäppa drömmar!

Trivs du med ditt jobb: Om man räknar skolan som ett jobb, så nej!

Favoritklädsel: Jeans, en vanlig långärmad och converse.

Favoritlåt just nu: Jag har ingen favoritlåt direkt, har en massa! Den enda jag kommer på just nu är Higher med Erik Grönwall, men den är inte en av mina favoriter...

Vad ser du om du tittar till höger:
En beige vägg!

Vad gör dig glad just nu: Har fått en massa nya möbler till mitt rum. B.la. växter(plast, för annars överlever dem inte länge kan jag säga!), taklampa, stol och klaffbord! + att jag nästan är klar med alla julklappar!

Vad ska du göra härnäst: Titta på Gossip Girl. Just nu är det OTH och datan som gäller!

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Ganska uttråkad men ändå ganska glad.

Favoritgodis: CHOKLAD!

Kläder just nu: Jeans, blus och halsduk.

Sommarplaner: Italien och sälja jordgubbar, och sedan köpa en KTM för pengarna!

Hur många kuddar sover du med: Två. Men dem brukar ligga på golvet när jag vaknar..

Spelar du något instrument: Nej.

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.

Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner!

Är du kittlig: Jätte! Skrattar bara när jag tänker på det.

Snarkar du: Nej.

Stjärntecken:
Skorpion.

Äckligaste insekten: Allihopa! Uscha-

Längtar du mest efter just nu:
När pappa kommer hem så vi kan hänga upp min nya lampa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0