TEAM EDWARD! TEAM JACOB! TEAM BELLA!



     


SÅ JÄVLA SNYGGA ALLA TRE!!!!!!! GAAAAAAAAAAAH <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad synd att bella har klippt sig! hon ska ha lång hår! :(

2009-12-04 @ 08:44:04
Postat av: Sv;

Ja, det var synd! Fast hon var tvungen att klippa sig inför hennes roll i The Runaways.. :(

Fast på bilden ovan var hon jättefin tycker jag! :)

2009-12-04 @ 14:09:15
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blä, vilken synd:(

Jaha, vilken stackare! jag skulle aldrig kunna klippa av mitt sådär! Haha. :)

Men du, ni kom inte till min skolan förra fredagen va? Jag såg dig inte!

PUSS

2009-12-04 @ 14:50:52
Postat av: Sv;

Nej, det gjorde jag inte.. :/ Jag fick ju biljetter till globen horse show i present, och det var samma fredag vi åkte till sthlm så jag hann inte åka till JB. Det kanske blir en annan gång! Puss!

2009-12-04 @ 15:02:50
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0