Viken

Nu ska vi snart dra till stugan, bort från alla fyrverkerier som skrämmer Ludde. Det ska bli ganska skönt att åka bort från alltihop och fira nytt år på landet, i Hedesunda!

Igår följde Frida med mig till Wilma, vi gick en promenad med henne lite vart stans i Bomhus. Sen åkte jag och F till Grs för att kolla på Linn, som var med i Gyllene Bygeln. Som är en liten tävling där man hoppar i lag och klär ut sig till någonting och framträder framför domare.


Huset var hälften så litet förut men farfar bydde ut det.

Klicka för att stänga bilden
Ladan, längst bort finns det stall där man förut hade timmerhästar istället för maskiner. När vi barn var små så lekte vi med trähästar där. x) <3

Klicka för att stänga bilden
Utsikten från huset, det är otroligt vackert här på kvällarna när solen går ner!


Bryggan, det är Dalälven man ser.

Alla bilder är från min kusin som jag för längesedan tog av henne.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Gud vad mysigt och snällt att ni tänker på Ludde, tycker lill Ludde om fyrverkeri? Vi syns den 6:e... :)

2010-01-01 @ 13:48:13
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0