<3



Kärleksbomb till alla nära och kära. Hoppas ni får en bra alla <3 -dag.
Jag vet inte vad som händer idag. Jag är kanske bara hemma och tar det
lugnt. Kanske lite plugg, för det är ju så skönt att ligga till bättre än dom
andra. :) Imorgon hoppas jag att jag och mor åker till högbo och kollar på
lite Ponnydressyr. Men ha det bra. Håll er uppdaterade för det kommer ett till
inlägg lite senare. JUSTJA! Måste kolla mejlen om det är ngn som har hört
av sig angående annonsen som jag la upp igår. :D <3

Kommentarer
Postat av: emelie

glad alla hjärtans dag! <3 eller... säger man så? xD hahah, hoppas du får en bra dag iaf! :)

2009-02-14 @ 13:23:26
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0