Fettisdag



Pappa hade köpt med sig semlor hem. Mums! Det är ju faktiskt fettisdag idag. Jag brukar inte äta semlor så ofta. En gång om året kanske, och då är det ju självklart fettisdagen det är. Hur brukar ni äta era semlor? Jag äter bara som dom är. Typ. ^^ <3

Andra Avenyn har jag sett idag också. På play prima på svt.se. Men det sänds ju såklart också på svt 1 kl 21.00 ikväll. Det händer ganska så mycket i det nu. Rätt så kul. Det är ett underbart program iaf. :)

Sen har jag spelar Wii. Jag har blivit dåligare på det nu än vad jag var förut. Så nu är det upp och träna sofia! Ställa klockan på 06.00.. Nej nu överdriver jag. Men jag ska kanske ställa klockan på 07.00 imorgon, så jag kan träna lite innan jag och Frida åker till Emelie och Linn. För vi ska till Alborgen imorgon! Det ska bli så kul. Hehhe. Jag ska äga alla. :) <3     O sen så ska alla töntar dit också. Nej så menade jag inte. Men typ Ante, Anton, Jacob och alla dom..  xd Det ska bli så kul o se dom förlora alla banor medans vi klarar alla.                   

Förlåt för ett konstigt inlägg. Jag och bloggen är inte vänner för tillfället. Lite huller och buller men.. -.-                                                               

Kommentarer
Postat av: emelie

vi kommer att äga töntarna! :D

2009-02-24 @ 18:01:18
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0