Hos kusinerna

Just nu är jag hemma hos mina kusiner i bomhus. Jag och lillebror tråkmåns ska sova över här. Nyss var det melodifestivalen och jag hade ingen favorit direkt, men E.M.D's låt var ganska bra. Vilka tyckte ni var bra? Dom som gick vidare till finalen i globen var E.M.D och Molly Sanden iaf.

Idag var jag bara hemma. Tittade på filmer på you tube. Haha.
Sen så skulle Alexander sova över hemma hos kusinerna klang och larsson så jag hängde med. Vi hyrde film som hette Snowbuddies och köpte massa godis. Sedan gick jag, Natalie och Rasmus hem till farmor och farfar, dom bjöd på saft och glass. Mumsigt! :'D

Så nu är jag här hemma hos kusinvitaminerna. Grabbarna spelar nå xbox och jag är bloggtokig. Vill liksom kolla runt på olika bloggar och skriva långa inlägg.. Det är så kul när man har en laptop. Thihihihi ^^ <3 Men nu ska jag väl gå till dom andra. Men ha det super så ses vi imorron. :)

Nu säger jag puss!

Ett klipp också..;





Somewhere under the rainbow med Connie Talbot


CUTIE!! :) <33 Hon är ju grymt duktig och söt!



Kommentarer
Postat av: emelie

Min favorit i m-f var Sofia! Hennes låt var braaaaaaaaaaaaaaa! :D Och hon har samma namn som dig kom jag på nu! ;o xD <3

2009-02-21 @ 22:33:12
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: hanna

vart går din drömresa? :)

2009-02-22 @ 17:48:25
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: emelie

hah, jag är inte sjuk ^^ klarade mig... än så länge iaf :D

2009-02-22 @ 21:48:38
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0