Trötter

Gud vad jag är trött. Jag känner mig nästan som Anton. Vill bara äta lite mat och sen titta på idol Let's dance.  Efter det lägger jag mig nog. xd Idag hade vi ju bara 3 lektioner. Otroligt skönt. Freeeedag!

När jag kom hem gick jag och Ludde på promenad i skogen. Ovant liksom. Det blåste och snöade mycket, så jag var tvungen att dra med mig honom. Men han är ju för söt den där. :) 

Jag är sugen på skridskor. Men då menar jag inte på stil och lugn åkning. Det ska vara galet, snabbt, och en boll man ska jaga. :D Haha. Hoppas dom går med på att vi åker skridskor imorgon.

Kiss&hugs



Kommentarer
Postat av: emelie

anton!<3 idol går ju inte nu? menar du let's dance? :D

2009-02-06 @ 19:21:37
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0