My first and my last.

Håller på med Bild läxan.. Före det så tittade jag på Mathilda på youtube som hoppar på sina hästar. Hon är fantasktisk duktig. Det var hon som ägde Sunnyboy som jag var medryttare på för flera år sedan. Saknar både henne och honom. :) Nu går det tydligen bra för henne och hon tävlar så mycket som det går.. Nästan alldelles för mycket tycker jag. Men jag är väl bara avundsjuk.
Hoppas jag får lägga in ett klipp på henne och Sunny. För hon är ju så duktig och jag har inget att skriva om. 
 
Haha, det var år 2006. Men han är en grym nybörjar ponny.
En på miljonen kan jag säga. x)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Som du sa så är sunny en riktig nybörjar häst och jag tycker du är mycket bättre än Mathilda när man tänker på förutsättningarna!Du har inte alls samma tränings möjligheter som hon har! Behöver du förresten hjälp med läxorna? Hoppas du hittar en riktigt fin sommarponny ;)Nu kommer ju jag också leta efter det när du säger sådär!

2009-02-10 @ 15:00:27
Postat av: emelie

aaa skitsnyggt! det var ju den där affischen vi såg på stan där man kunde vinna melodifestivalen-biljetter om man gjorde en bild på extra.se... mamma gjorde mig. xD <3

2009-02-13 @ 14:28:12
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0