06:01

Det här låter knäppt, men jag ställde faktiskt klockan på 06:01. Jag ville se om jag var trött eller inte. Jag var inte trött, bara vansinnig på mig själv! Jag somnade självklart om men nu vet jag iallafall att jag inte var trött som vissa andra skulle ha varit. Så, jag överlever kanske imorgon? Tråkigt med att Mr Wynyard slutade, en underbar lärare! Men ändå lite spännande med att vi ska få ha Mr Harris som no-lärare. Undra vem vi kommer få ha för mentor? Inte Mr Sanad! Hoppas jag. Engelskan vill jag inte ha. Jag tycker inte om Ms McGowne. Ms Lane vill jag inte heller träffa på, hon är en bra musik-lärare men efter fiaskot med cover-songen vill jag inte träffa henne! Hahha. 
Jag vill slippa skolan. Bli vuxen. Eller iallafall börja på Gymnasium. Det verkar lite bättre. Fast jag vill också tillbaka till skolan för att träffa alla kompisar! <3

Idag var vi och tittade på tapeter och färger. Det fanns några fina. Sen åkte vi till Lindholms möbler. Sen har jag bara varit hemma och städat mitt rum. P&K


Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha, jag är också lite rädd för ms Lane... :P

2009-01-11 @ 17:28:22
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0