Follow Through

Asså så bra är den ju inte, tycker väl ni? Men om man har lyssnat på den sjuttioelva gånger så älskar man den! hahaha. Gavin DeGraw ;D

Inatt har jag drömt två olika drömmar. Väldigt konstiga men det kändes som om att det var på riktigt så när jag vaknade upp båda gångerna(efter dom slutat) så grinade jag. ;o Asså den första drömmen var jätte-otäck så jag vill nog inte berätta om den, men det handlade om min kusin och två st som ville göra illa henne. Väldigt konstigt för hon är en underbar tjej. Men iallafall, tillbaka till det andra. Jag skakade. Usch.

Den andra drömen handlade om att jag skulle få en häst så vi var tvugna att flytta. Men inte långt bort.. Bara några meter från huset men ändå. Jag har alltid velat ha en häst så det var underbart! Det var grönt gräs och himlen var helt blå,  inget moln. Det kallar jag sommar. Allt var så himla underbart. Men sen vaknade jag.

Nu är det kallt ute. Snö. Minus 4 grader.

Kommentarer
Postat av: emelie

ja, jag ska spöa dem! ;D

2009-01-17 @ 14:40:11
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0