Beauty and the geek

Seven good-looking women who are academically challenged are mismatched with seven brilliant men who are socially challenged. The seven mismatched couples go thru a series of competitions designed to test intellect as well as social skills and to see if the contestants can walk away both gifted and gorgeous. Winning couple receives $250,000.

Väldigt roligt program. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Vad det handlar om och vad det går ut på. Men det är iallafall ett sjukt bra program tycker jag. :P Det har visats flera gånger i rad under dagen. Så jag har typ bara legat framför tvn idag. x) Hahha. Killarna, som är nördar är jätteroliga! Dom är jättefula och när dom blir nervösa börjar dom prata om matematik och atomer och allt det där. Killarna kan sitt och tjejerna sitt. Så dom lär varandra om det dom är bra på och sen blir det utmaningar och sånt. Usch, vilket bra program. ;P

En snabb bild som jag tog från google.
Det här är Cher&Josh.
Josh har en handväska! x)


Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha, det där har jag också sett... det är roligt, de där nördarna blir jättenervösa och de där "snyggingarna" är värsta puckade, haha. :P <3

2009-01-11 @ 12:50:51
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0