VM i stickning.

Var hemma hos farmor och farfar idag. Farmor lärde mig sticka, räta och aviga maskor. Så nu är jag proffs på det. :) Det kommer lite bilder längre ner. Idag stickade jag typ hela dan och åt godis. Men det har jag inte skrivit upp i min diet diary due. Eller vad MrHarris kallar det. Kollat på let's dance har  jag också gjort. Ingen åkte ut. Tycker verkligen synd om Magdalena. : / Men nu ska jag väl lägga mig. Bara sticka lite till...


Oj, den här vart inge bra men det var för jag provade olika stickor så.. hehe. ;P


Den här gjorde inte jag. Det var faktiskt Robin. Han gjorde bara en bokstav men det ska stå Många bollar i luften. :) Fint.







Bild nr 2 Ser man ju att det är både räta och aviga maskor. :) Det blev några fel men är väldigt nöjd. Vantar nästa!


Haha, jag tittade på let's dance på den här tvn. Den är jätteliten men alla andra kollade på annat så. Den funkar ju.

Godnatt. <3

Kommentarer
Postat av: louise

vi köper B&J's på kvantum :)

2009-01-31 @ 00:33:19
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0