Äntligen

Idag gjorde vi en liten tripp ut till Valbo. Åkte först till Duro och där hittade jag tapeter! Yey! Jag ska ha en fondvägg med en tapet som är full av löv. Titta på bilden nedan, fast det är fel färg. Tapetern jag köpte är silvrig, beige och vit. Och är mycketmycket finare! 
På dem andra väggarna ska jag ha en ganska mörk beige tapet. Det kommer bli skitfint!




Imorgon ska vi åka till mammas kollega Minna och lämna Stor Ludde hos henne. För vi ska till Stockholm i helgen och då måste någon ta hand om hundarna medans vi är borta. Lillen ska få vara hos farmor och farfar.
Sen ska vi också hem till familjen Eriksson och fira Peter. Han fyller gubbe... Vi har inte hunnit köpa någon riktig present till honom, så idag när vi handlade mat så köpte vi lite "småplock" till honom. Ölkorv, marabou choklad och en norrlands guld. Men vi glömde det allra viktigaste, en Fantomen tidning.  - Det var Alexanders ide. Hahha x)

Nu ska jag fortsätta läsa andras bloggar. Och sedan ska jag titta på Transformers! Ha det så gött.



 


Kommentarer
Postat av: sannie

Snygg tapet

2009-07-23 @ 13:07:20
URL: http://qinoa.blogg.se/
Postat av: emelie

Prick såna har vi i köket, haha! :D De är snygga!

2009-07-25 @ 17:29:14
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0