Jag tror jag dör

Idag har jag varit nere på stan med Maria. Vi lunchade på Waynes och sen tittade vi runt i olika affärer. Imorgon ska jag, David, Maria, Marcus, Eva och mamma till Lager 157. Hehe, längtar! Vi kommer nog åka ganska tidigt och vara i Borlänge(för visst ligger det där?) hela dagen. Men det kommer ju självklart ett inlägg på kvällen skulle jag tro.

Nej, men vet ni vad. Nu ska jag fortsätta städa mitt rum och sen ska jag titta på Twilight. Undra hur många gånger jag har sett den förresten? 20 kanske? Twilight är en sån film som man kan se flera miljoner gånger utan att man blir trött på den. Älskar verkligen Twilight, fast böckerna är ju så mycketmycket bättre än filmen.

Jag tror jag dör!





 


Kommentarer
Postat av: sannie

Det brukar vara så att filmem är sämre än böckerna

2009-07-11 @ 11:20:44
URL: http://qinoa.blogg.se/
Postat av: emelie

Men Edward är mycket snyggare.. :)<3

2009-07-11 @ 18:53:50
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0