31 Juli

Hello. Förlåt för dålig uppdatering(igen). Igår och i förrgår tisdags var jag med min kära vän Frida. Vi hoppade lite agility med Rasmus, Ludde, Lillen och även en hund som Frida var hundvakt åt - Pepsi. Pepsi är faktiskt också en border collie.
Heh. Och när vi gick promenader såg det väldigt roligt ut! Hahhha, jag gick med Lillen och Ludde och Frida med Rasmus och Pepsi. Så båda vi hade en svart vit hund och en annan hund, hon en vit och jag en svart... xD - Min humor

Här kommer en bild på alla busfrön!


Det har varit värsta hundkollot här hemma dem senaste dagarna.. Hahhha :') Stackars grannarna!

Idag har jag inte så stora planer. Hjälpa pappa i mitt rum kanske? Han har typ tapetserat halva rummet. Klippa gräsmattan ska jag också göra. Nejmen nu ska jag gå. Pussochhej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: frida

Ja, vi har haft det superkul med alla vovvarna, <3 x) Men det var faktiskt inte i förrgår, det var i tisdags och torsdags, för på onsdagen var ni hos veterinären, ;) Men det spelar ingen större roll, hihi, ;) puss <3

2009-07-31 @ 17:14:09
Postat av: linn

herregud x) <3

2009-08-03 @ 18:39:55
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0