Framme i Bromma

Fan. Jag hade skrivit ett stort inlägg och sen råkade jag ta bort allt! BAJSAPA! Iallafall. Nu är vi på pappas firmas huvudkontor i Bromma och det är här vi ska övernatta i två nätter. Här finns det en relaxavdelning, två våningssängar  och det är jättemysigt här! Jag kan lägga in lite bilder när vi kommer hem igen, för jag glömde sladden hemma. 

Idag har vi kollat i affärer och ätit jättegod mat! Vi åt på Jensens Boufhus(stavning?) och jag åt en supergod oxfile! Det är nog det godaste jag någonsin ätit!
Nej, men nu ska jag nog gå tillbaka till dem andra.. Jag kanske slänger in ett inlägg imorgon innan vi far till Grönan. Vi får se hur lång sovmorgon jag tar... Take care!

Vågar man?
Insane Gröna Lund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0