Hittade lite frågor

Kopiera om ni inte heller har något annat för er! ;)

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött och uttråkad.
Favoritgodis: Choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar.
Kläder just nu: Gråa mjukisar, grönt linne och vit cardigan.
Musik just nu: The Jackson Five - I Want You Back.
Vad sa du senast: Give me ten! - Har utvecklat give me five med Lillen..
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hm. Stenålden kanske? Eller framtiden.
Sommarplaner: Vara med släkt och vänner och bara ta det lugnt.
Fisk eller badkruka: Hm. Det är olika.. Jag badar inte om det är under  22 grader men om det är över är jag en fisk! :)
Saft eller alkohol: Inget av dem.
Hur många kuddar sover du med: Tre.
Favoritväder: Faktiskt både sol och regn. Mest sol.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Dator med internet, ombyte och mat.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla.
Sparare eller slösare: Förut var jag en riktig sparare men nu är det slösare..
Bästa film: Awh! Det finns så många underbara filmer.. Så jag vet inte riktigt.. Kan inte bestämma mig.
Tror på liv på andra planeter: Mmhmh.. Ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Tycker om iaf. Som vän.
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Ja, det gör jag väl. Fast det händer kanske inte så ofta?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Både och.
Är du kittlig: Nja, eller jo det är jag.
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Skorpion.
Rädd för insekter? Ja.
Äckligaste insekten: Typ alla.. Fästingar kanske.
Det här är jag bra på: Frysa och äta choklad.
Bästa bok? Alla twilight böckerna av Stephanie Meyer.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga.
Vad vill du jobba som? Jag vet inte..
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare på Max.
Skriver du dagbok? Ja.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej. Jag ska iallafall inte pierca mig.. Usch så fult!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag vill ha ordning och reda! Om mitt rum är stökigt mår jag illa..
Gungar du på stolen? Nej, kanske ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nja.. Tror inte det..
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Ibland.. Det beror på vad det är för mat..
Gillar du att sjunga? Ja, men bara ingen lyssnar på..
Anser du att du är stark? Nej.
Brukar du sola? Ja, men inte för länge och inte heller för ofta.
Vad gör du om du får hicka? Skrattar.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te eller inget.  


Kommentarer
Postat av: sannie

Kul =D

2009-07-10 @ 07:24:25
URL: http://qinoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0