Har inget bättre för mig

1. Hur gammal är du om fem år?  19
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 164 kanske?
4. Vilken var den senaste film du sett? Sleepover
5. Vem ringde du senast? Mamma tror jag..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Okej, tänkte gå en sväng med dem nu ute i skogen - Mamma
7. Vad är dagens planer? Träning, bakning och försöka få Alexander till att köpa Sims3 med mig. xd
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Alldelles nyss
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 09.40
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat?
14. Vilken är din favoritplats? Har ingen favoritplats direkt.
15. Vilken plats föredrar du minst? Platser där ormar finns. T.ex. på Zoo och ute i skogen en varm sommardag.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hm. Gävle eller Italien skulle jag gissa på.
17. Vad skrämde dig som barn? Hehh, hundar.. Var jätterädd för hundar när jag var liten. xd Och en massa andra saker..
18. Vem fick dig att skratta senast? Pappa. Hans skämt är så dåliga så man skrattar.. ;D 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och. Fast stationära datorn är inte bara min
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren och strumpor på vintern
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Hm. Jag har många favoriter.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och resa.. :P
29. Tycker du om kinamat? Ja, absolut!
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk och juice
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, vänster
33. Kan du spela poker? Typ
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Inte flytande, men Engelska och Spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tror inte det
40. Föredrar du havet eller en pool? Hm. Både och.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, filmer och böcker
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Varm macka.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm. Emelie tror jag xd
46. Välj ett ärr på din kropp? Typ i pannan. Där jag brännde mig på platttången en gång.. Fråga mig inte hur jag kunde bränna mig där..
47. Vad har du för ringsignal? Har alltid mobilen på ljudlös. Så jag vet faktiskt inte
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte inne hos mig, men mina föräldrar har väl kvar några
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte körkort....
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ljudet av ditt hjärta av Stephine Meyer <3
54. Läser du dagstidningen? Varje dag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vecko revyn och hundsport
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En adress till en blogg
59. När var du i kyrkan senast? Hm. Det var väl någon gång i November/December 2008
60. Vilka personer utmanar du? Alla som inte har något bättre för sig.

Kommentarer
Postat av: emelie

Oh, mitt namn finns med! ;D<3

2009-06-13 @ 11:48:21
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0