090613

Förlåt för dålig uppdatering igår. Jag läste andra bloggar och tittade på film hela dagen. Hahha. x)

Det regnar fortfarande ute.. Ah! Men som tur är, har jag 5 minuters hopprep idag. Så det får göras i garaget! :D I Onsdags och i torsdags hoppade jag över att träna. Så imorgon när min 'vilodag' är, så ska jag göra dem passen. Jag har tyckt att det har varit ganska kul att träna så här efter ett schema. Så jag kommer fortsätta med det! :)
På onsdagar är det 60 minuter rask promenad, men jag har ändrat det till 60 minuters jogging istället. Eftersom jag går ju med hundarna varje dag i rask takt, så. Och det brukar då vara promenader som är runt 60 minuter.
 
Ludde fick ju en spricka i trampdynan i onsdags(tror vi). Vi smörjer den med en salva och sedan lindar vi tassen. Mer kan vi inte göra. Tycker så synd om honom. Han kan gå riktigt om han har linda, men haltar ganska mycket om han inte har den. Men det kommer ju snart växa fram ny hud. :)
På tisdag ska jag och mamma till personliga tränaren Maria. Vi ska typ träffas i en park eller nått.. En timmes träning kostar 500 kr! Väldigt dyrt tycker jag. Men vi har hört att hon är väldigt bra på det hon gör så det här kommer bli en kanon träning! Hoppas jag. Bara SL blir bättre... :/<3

Senare idag åker jag nog med familjen till stan och köper present till kusin Jesper. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0