Rubrik saknas

Har försökt att blogga hela dagen, men inläggen jag har skrivit har inte publicerats och inte heller sparats! Konstigt! :s Men men.

Kom nyss hem från Högbo. Idag var det dressyr. Jag hade hispiga och hariga ponnyn Hellen. Det gick kanon! Nästa gång är det sista gången och då ska man få välja hästar. Jag måste vara där tidigt för att få Bertil! För man vill inte ha Hellen när man tävlar i hoppning och leker lekar! x)

Imorgon kväll åker vi till stugan. Vi ska vara där under helgen och fira midsommar. Så då kommer jag inte ha någon tillgång till dator, så jag bloggar väl igen sen på måndag när vi kommer hem!

För er som undrar hur träningen för Anna Hilding gick igår, så gick det kanonbra! Vi ska nu köra övningarna som vi gjorde i några veckor så det sitter. Sen ska vi möta Anna igen sen, för fortsättning. I höst kommer hon ha kurser som vi också ska gå på. Sedan hoppas jag på att hundungdom har någon nybörjar kurs i agility någon gång på vintern som vi kan gå på. Hehe.. :) <3



Kommentarer
Postat av: maria

Heeej sofia :) kikade in och såg att på dina länkar är det inte jag maria utan någon helt annan. min blogg heter mariaaeriksson.blogg.se ett till a efter maria som anna..:)



PUSS ses på fredag:)

2009-06-18 @ 09:36:02
Postat av: Louise

skurkis där

2009-06-18 @ 23:37:37
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Linn

Jaa, vi kan vara med varandra nån dag nästa vecka. Fast har ganska fullt upp, får se vad man hinner. Ringer du när du kommer hem?:)

2009-06-21 @ 11:55:50
URL: http://linnnm.blogg.se/
Postat av: wiictoria

Du kan nu vara med i min andra omgång utav tävlingen Veckans Blogg! Allt du behöver göra är att anmäla dig, och sedan kommer jag välja ut några som går framåt och framåt och så kommer alla läsare kunna rösta:)

2009-06-21 @ 14:02:35
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Louise

äsch då, :)

2009-06-21 @ 20:37:21
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0