090604

När jag och resten av släkten satt hemma hos Eriksson och fikade(firade min faster och kusin) idag, så plingade det på dörren och min faster Anna-Karin kom in i hallen och ropade Hallå, hallå. Då vart det tårar.. Hon lät precis som min kusin Natalie(A-Ks dotter) som nu jobbar som au-pair i Tyskland. Jag var 100% säker på att det var Natalie som stod i hallen och ropade Hallå. Jag var jättenära på att springa ut i hallen och krama henne. För usch vad man saknar den tjejen! Natalie har jobbat som au-pair i typ 3 månader tror jag. Fast vi inte har varit så mycket med varandra, typ bara när det har varit släktkalas och allt det där. Så saknar man henne enormt!
Ville bara säga det.

Imorgon är jag ledig! Så himla fucking skööönt!

Från och med nu så ska jag kalla hundarna för SL om det är Stora Ludde. LL för Lilla Ludde. Här på bloggen alltså. Så man förstår vilka jag menar liksom..  Pusshej!


Kommentarer
Postat av: tim

jag saknar dej också sofia...

2009-06-06 @ 17:26:54
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0