090203

Nu går det ganska många bra filmer på bio. Jag vill se t.ex. Australia, Benjamin Buttons otroliga liv, borta bäst hemma värst och män som hatar kvinnor. Alltså väldigt många, men dem kommer ju hinna sluta gå när jag väl har bestämt mig att gå. Hah, om ni förstår vad jag menar.  Som t.ex. Twilight och under taket lyser stjärnorna. Dem filmerna har ju slutat gått på bion nu och om ngr veckor kommer dem komma ut som dvd. -.- Jag kan nog inte vänta till dess. -.- Jag måste se dem! Jag har både läst böckerna och dem var jättebra, så jag måste se dem innan jag ruttnar.


Nu kom mamma hem. Hon håller i en korg med massor med choklad i. Det jag vet är att en kille på hennes jobb skulle sluta och hon fick en present av honom, hon var snäll. För han hade typ varit ganska mycket ledig men det var för att mamma inte orkade med honom. Mer säger jag inte men WOW! Då är det bara att fjäska för henne efter maten så får jag smaka lite! Mohahahaha.


Justja. Jag har lock för öronen. Det har jag nästan haft hela dagen. ÅH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0