Är en hes fia

SPT mötet gick väl sådär. Jag var hesare än vad jag någonsin har varit. Hahha.
Ni måste nu ha superbra öron(X2000) för att kunna höra vad jag säger. För ibland blir det en ljusröst som är en aning hög eller så blir det ett lågt mörkt viskande.
Vad kul det kommer bli imorgon! "/ Men som tur är har jag matteprov då, så då har jag ju bara två lektoner som jag behöver prata..

Jag har ganska tråkigt just nu. Tittar på charlieissocoollike på youtube. Någon som har sett hans (videobloggar?)  

Jag väntar också in Ghost Whisperer som är klockan åtta! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen!



Nu har jag också hittat in på din blogg, kul att läsa vad du skriver. Tråkigt att du har varit sjuk, hoppas du snart blir bra.



Kram moster A-C

2009-03-19 @ 22:55:32
Postat av: Louise

JAAA! ÄNTLIGENHAR DU FÅTT FÖRSTÅND NOG ATT KOLLA PÅ CHARLIE! åhhhhhhhhhhhhhh.... kärlek! <3 :)

2009-03-20 @ 14:20:39
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Louise

JAAA! ÄNTLIGENHAR DU FÅTT FÖRSTÅND NOG ATT KOLLA PÅ CHARLIE! åhhhhhhhhhhhhhh.... kärlek! <3 :)

2009-03-20 @ 14:20:39
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: farmor

Hej fia Det tyckte jag va kul ,att man kan kalla Dig Fia, neej det blir fel, fia med knuff.Det får bli Sofia.Nu har det blivit ett annat fel ,ajabaja anna-carin du är faster ,men jag vet hur det är .Kram FARMOR

2009-03-20 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0