Ludde

Nu ni..! Jag har lagt upp tre klipp på youtube på när Ludde och jag leker i snön.. :'D Ni får stänga av ljudet för jag pratar 'bebis-språk' med honom...  HAHAHA ^^ Men jag försökte att inte prata så mycket med honom. x) På det sista klippet så håller han på att fälla omkull mig.. Han tyckte väl att jag var dryg med all filmande. :') <3

Här kommer dem..

 
Här hoppar han ett vanligt hinder som jag själv har byggt.. x) 
 


Här är det slalom.. Det brukar gå fortare på sommaren när det inte är snö.. -.- ;P


Kommentarer
Postat av: emelie

Hahahahahha, vad roligt det såg ut när han gick igenom röret! ;D han gick igenom värsta lugnt och fint, hihi <3 så soet! ;) vill också ha en vovve!

2009-03-08 @ 16:09:53
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0