Myrresa

Dagen var inte som vi planerat. Eller vad man ska säga.
Antik- och slöjdmässan var inte förren om två veckor! Så vi hade åkt till Sandviken i onödan. Men på vägen hem åkte vi till andra ställen. Som Ikea, spikhuset, ÖB och Forsbacka.. Hahha. Vilken dag asså! Men den var väldigt rolig. När vi satt i bilen hade vi många olika konservationer;

Farfar körde bilen genom Sandviken till Gävle och passerade Mcdonalds och Ica Maxi.(Det kanske bara är ni i Sandviken som förstår vad jag pratar om.) Men det var så att Mcdonalds låg framför Maxi så man såg bara en del av skyltarna av Ica Maxi. X'D
Farfar; Maxi....Maxi..
Farfar; Max..xi..
(Jag himlade med ögonen) Han passerade Mcdonalds och sen var Ica Maxi precis brevid bilen..
Farfar; Jaha, det är två skyltar. Jag trodde det hette Maxi Maxi..  HAHAHAHA ^^
o alla skrattade åt honom. x)
Han är ju för go min farfar, <3



Kommentarer
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

vad skoj :)

man behöver alltid lite nytt :D

2009-03-14 @ 16:51:25
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: tim

hahah men morfar då!

2009-03-15 @ 17:40:02
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0