Idag

Idag på spanskan bakade vi en sockerkaka med citron i typ. Sedan kom Ms Everlönn in på so:n och bjöd oss på sockerkakan. Resultatet var väl sådär kan jag säga. Kakan smakade mycket utav citron och bakpulver. Inte precis ett av dem bästa bakverk jag har gjort, iallafall.

Vad händer idag då? Jag tänkte fortsätta med min stickning(eftersom jag hade fått fel stickor av Ms Bilski och var tvungen att börja om från början.)

I helgen blir det tävlingar i Högbo. Hoppning på lördagen. Det är många man känner som ska vara med och tävla, så det ska bli kul att titta. Jag skulle vilja börja tävla jag med. Dressyr eller hoppning, spelar ingen roll.
Men jag känner också att jag skulle vilja satsa på hundarna också. Liksom gå ngn kurs med Ludde i agility, i sommar. Det vore fantastiskt att göra både och.

Men som slutsats då: Sofia är ett hoppfreak. Som min lärare sa till mig förut. x) 


Bild lånad av google.


Bild lånad av google. (Fick med den bästa hundsorten också!- Amerikansk cocker spaniel.)


Kommentarer
Postat av: emelie

namen vilken sötingvovve på bilden :D ms bilski är riktigt skum, xD<3

2009-03-05 @ 16:59:14
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHA, jag vet att slutet är riktigt... ja, vad ska man säga? xD men det är ju väldigt sött när han älskar nudlar <3

2009-03-05 @ 17:00:33
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0