ilska

Igår kväll såg jag bara en liten snutt av ett program som hette typ Uppdrag granskning på kanal 1.  Om jag skriver om vad det handlar om kommer jag bara grina. Men det var hemskt! Jag har bara haft ilska inuti mig sen jag såg programmet. Så jag måste väl säga att slakta den jävla kvinnan. Hoppas hon får en plågsam död för fan!

Jag har hittat en tidnings artikel om alltihop!  - Den var inte så hemsk som själva programmet var..


Finns inte så mycket mer som behöver berättas. Jag har bara varit arg idag, det är säkert många som inte har sett det för jag har försökt att dölja allt med leenden och skit.

(Nu blir det utesidan(emelie xD) Jag ska fanimig mobba någon.)


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAH, jaaa mobba någon ;D <3



shit vad hemskt :o hoppas någon slaktar henne.

2009-03-13 @ 13:33:13
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0