Dagens

Jag tänkte visa vad jag köpte idag med bilder men jag är inte på humör. :'( Nu tittar jag på Melodifestivalen och jag vet inte varför. Det är ju så dåligt men man känner också att man måste titta på det..?

Dagens bästa; Köpte vita converse för 599kr! ;)
Dagens jobbigaste; Allt som hände idag. Både på morgonen och på eftermiddagen. Fan, varför händer allt det på samma dag? :(
Dagens läntan; När jag längtade tills att få prov-smaka min chokladpaj och den var skitgod för er som undrar! ;D
Dagens låt; The killers - Human
Dagens hemsida; Alla bloggar och hrk's snygga hemsida där jag är med på deras header.. x)
Dagens aktivitet; Var väl på stan och sen i valbo.
Dagens måste; Dammsuga mitt rum. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0