090313

Nu var det fredag igen. Jag har huvudvärk. Det dunkar inuti mitt huvud och det känns jättetungt. Kul.

Klassen gick bananas idag. Kastade pappersbollar och pappers-flygplan på varandra. Hur normalt och moget är inte det? Sen kom Ms Möllgård in på no:n. (med kakor från franska elevernas bakning igår.) Alla vart helt galna och ville ha kakorna(som säkert inte var så goda heller, men ändå) Men självklart så skulle ju alla kakor räcka till allihopa, så det var ju bara onödigt att dom skulle börja tjafsa om dem. -.- Allt skrik och bråk bara dunkar i mina öron nu också. Jag ska komma ihåg att tacka min kära klass när jag blivit döv eller nått. Nej men, uscha vad jag klagar!

Rasmus(mina kusiners hund) ska jag vara hundvakt åt i helgen. Vilket ska bli kul! Jag tror dom skulle komma förbi med honom för en liten stund sen..? Men dom har inte kommit än.. :/
Bäst jag ringer o kollar läget.




Kommentarer
Postat av: emelie

haha, bananas :'D självklart blir det utesidan! om jag får datorn förstås, men det brukar inte vara några problem ;)<3

2009-03-13 @ 16:21:35
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: tim

ta hand om min lilla pussgurka! haha:) min familj får du vänt länge på! iallfall 2 tim försenade! ;)

2009-03-13 @ 21:08:11
URL: http://timmelim.blogg.se/
Postat av: Kussen

Ursäkta att det tog sån tid :S har bara i försvar att jag satt och spelade gitarr och det är ingen ursäkt egentligen.. Men jag kjunde baar inte sluta.. men ta hand om han i helgen och slå lite på han för han har varit lite "okoncentrerad" när jag ropar på han;P

2009-03-14 @ 09:57:40
Postat av: Kussen

Ursäkta att det tog sån tid :S har bara i försvar att jag satt och spelade gitarr och det är ingen ursäkt egentligen.. Men jag kjunde baar inte sluta.. men ta hand om han i helgen och slå lite på han för han har varit lite "okoncentrerad" när jag ropar på han;P

2009-03-14 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0