Tisdag

Idag var det mycket roligare att jobba! Jag var på barnavdelningen idag igen. Men den här gången var jag på Liten tjej.(Igår: Stor tjej) Jag hjälpte samma tjej som igår med att ta ner gamla erbjudanden till nya.  Idag hjälpte jag dubbelt så många kunder som igår. Alla kom till mig och frågade fast det fanns annan personal i närheten. Hahhha! :) Och det roliga var ju att jag kunde hjälpa dem också! Och att dem vart nöjda.

Jag, Anna och Johanna lunchade tillsammans idag igen. Vi åt på sibylla.
Sedan var jag med Anna och Johanna på lagret och galgade kläder. Det var mindre roligt, för vid den tiden var man så trött i benen så man bara ville gå till barnavdelningen och titta på tv tillsammans med småbarnen.

Det är verkligen roligt att jobba i butik, men man blir bara så trött i fötterna! Jag tror jag har skött mig ganska bra nu dem här två dagarna... Man kanske får någon belöning i slutet av veckan? :)

Efter jobbet åkte jag till tandläkaren. Dem var lite sena så jag fick vänta 35 minuter tills det var min tur. Men det var ganska skönt att sitta där. Man fick vila fötterna. Sen när det var min tur kom min tandläkare med en påse som var full av tandborstar och tandkräm och gav den till mig. Som tacken för att jag orkade vänta. :) Så nu ni! Nu har jag tandborstar som räcker hela året! 

Vi får se om jag bloggar mera senare :) Pusshej!







 

Kommentarer
Postat av: Diddi

sè dè behòver jag inte slàpa med mig hem tandborste nàsta gèng??

2009-05-27 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0